10 Sfaturi pentru a slăbi

1. Slăbeşte cu mai mult ceai verde
Cercetătorii au dezvăluit recent un antioxidant care îmbunătățește metabolismul. Găsit în mod natural în ceaiul verde, antioxidantul poate crește arderea zilnică de calorii cu 70. Cam aceleași calorii ar putea fi arse cu 10 - 15 minute de mers și este o alternativă bună la pierderea în greutate.
 2.Slăbeşte cu mai multă apă
 Oferă organismului  suficientă apă pentru a metaboliza grăsimea. Este important pentru pierderea în greutate. Este recomandat ca, pentru fiecare kilogram de greutate corporală, să consumi între 1,5 – 3 l de apă.  De exemplu, dacă cântărești 100 de kilograme, ar trebui să consumi undeva între 3-6 l apă pe zi. Această valoare poate fi mai mică sau mai mare în funcție de nivelul de exerciții fizice pe care le faci. Destul de interesant, cercetările au arătat că dacă bei un pahar cu apă înainte de masă poţi să slăbești şi mai mult. 
 3.Bea cafea decofeinizată
 Ar putea părea o blasfemie pentru unii, dar cercetările au descoperit că dacă bei cafea decofeinizată, dispare pofta de mâncare necontrolată.
 4.Evită caloriile lichide
 Cercetările au demonstrat de asemenea că nu ai senzaţie de saţietate de la caloriile lichide aşa cum se întâmplă în cazul celor solide. Deci, în loc să bei suc de portocale, încearcă să mănânci o portocală întreagă. Nu numai că te va face să te simți mai sătul, dar va încetini, de asemenea, eliberarea de zahăr în fluxul sanguin, reducând acele dorința de a mânca.
 5. Slăbeşte cu mai puţină pâine albă și paste
 Produsele obținute din cereale albe sunt pline de carbohidrați simpli (zahăr), care se digeră rapid și duc la creșterea nivelului de zahăr din sânge. Astfel, poate crește pofta de mâncare iar o cantitate prea mare poate desensibiliza creierul la leptină, o proteină cu rol în controlul greutăţii corporale. 
  6. Slăbeşte cu mai puţine alimente procesate pe care le consumi
 Alimentele procesate sunt adesea încărcate cu sodiu (care se găsește în sare). Este folosit pentru a prelungi durata de valabilitate a unui produs și, de asemenea, pentru a-i îmbunătăți aroma și gustul. Oamenii de știință au descoperit o legătură între o dietă cu nivel ridicat de sodiu și o probabilitate crescută de obezitate sau cu posibilitatea de a deveni supraponderali. Sodiul poate provoca balonare, hipertensiune arterială și poftă accentuată de lichid. Această nevoie poate duce la consumul de băuturi zaharoase pline de calorii. 
 7.Dormi bine
 Cel puțin 8 ore de somn în fiecare noapte sunt importante nu numai pentru a recupera, tonifia și forma mușchii, dar și pentru a te simți înviorat și activ dimineața. De cele mai multe ori, persoanele cu  somn insuficient vor mânca mai mult, în încercarea de a obține acel echilibru de la obosit și letargic la activ și energizat. Oamenii de știință au descoperit că există o șansă mai mare de 55% de a deveni supraponderal atunci când pierzi mai mult de o oră de somn în fiecare noapte.
 8.Nu sări peste nicio masă
 Unii cred că dacă sar peste mese pierd mai rapid în greutate. Ne este aşa! Organismul va ajusta și va reduce cantitatea de calorii, arzând în mod natural mai puține calorii. Ȋn plus, foamea progresivă poate duce adesea la supraalimentare, şi consumi mai multe calorii decât ai fi consumat la acea masă pe care ai sărit-o. Dacă mâncăm regulat, scade probabilitatea de a ne supraalimenta și de a pofti la alimente bogate atât în ​​fibre cât și în proteine.
 9.Mai multă fibră
 Fibra este un carbohidrat, dar spre deosebire de mulţi alţi carbohidrați, aceasta nu este ușor asimilată de organism.  Consumul de alimente care conțin fibre poate ajuta la reducerea poftei de mâncare și la creșterea senzației de saţietate.
 10.Mai multe proteine
 Proteinele te fac în mod natural să îţi reprimi apetitul. Acestea depășesc atât grăsimile, cât și carbohidrații când este vorba de a induce senzația de saţietate şi reducere a foamei. Cu mai multe proteine la fiecare masă reducem dorința de a mânca mai mult și putem recupera, tonifia și crește masa musculară.

Share this post

Comments (0)

No comments at this moment