Cele 4 obiceiuri eficiente pentru pierderea în greutate

Aceste sfaturi pentru pierderea în greutate au fost verificate și susținute ştiinţific. Sunt incluse doar strategiile de slăbire dovedite prin testarea clinică de laborator. De ajuns cu introducerea. Iată câteva sfaturi demonstrate pentru pierdere în greutate, care funcționează într-adevăr și te pot ajuta să slăbeşti cât mai repede.
1. Slăbeşte, dovedit ştiinţific consumând cafea pentru o reducere rapidă a ţesutului adipos
Consumă cafea neagră sau cafea „antiglonț” (cu grăsimi sănătoase adăugate, cum ar fi unt şi ulei de palmier) pentru a pierde în greutate. Băutori de cafea din lume, bucuraţi-vă! Oamenii de știință au descoperit în mod repetat că băutura preferată a multora, cafeaua neagră are un efect pozitiv asupra potențialului de ardere a grăsimilor și a capacității de a pierde în greutate. Cafeaua crește rata metabolică, adică arzi mai rapid caloriile.
Antioxidanţii
În plus, cafeaua are, de asemenea, mulţi antioxidanți sănătoși, ceea ce face ca şi corpul tău să fie mai sănătos și să se modeleze mai natural. Singurul lucru de reținut când bei cafea este să nu exagerezi. Nu bea mai mult de o ceașcă înainte de a face mişcare - dacă bei mai mult decât atât, se poate ridica nivelul de cortizol, ceea ce ar putea duce la creșterea în greutate. 
2. Slăbeşte, dovedit ştiinţific ţinând cont de caloriile consumate
Măsurarea înseamnă cunoaștere, iar cunoașterea este putere. Subiecții care au urmărit caloriile consumate au fost șocați să constate că au consumat cel puțin 200 de calorii mai mult decât se așteptau, în fiecare zi. Încearcă să urmăreşti alimentele pe care le mănânci zilnic. La început este nevoie de puţin efort, dar acesta poate fi răsplătit cu prisosinţă când îţi dai seama de micile modificări pe care le poţi face pentru a accelera procesul de slăbire.
3. Slăbeşte, dovedit ştiinţific cu atrenament intensiv, foarte eficient
Dacă eşti ca majoritatea oamenilor, nu îţi place să îţi petreci timpul  la sală - doreşti doar să îţi atingi obiectivele cât mai repede posibil. Ei bine, trebuie să îţi depăşeşti această condiţie şi să începi să efectuezi, regulat, exerciţii fizice pentru arderea caloriilor.
4. Mestecă mai încet și slăbeşte, dovedit ştiinţific
Acesta este un alt truc foarte simplu pe care îl poți aplica stilului tău de viață pentru a slăbi în mod natural, fără să fii măcar nevoit să mergi la sală. Mănânci prea repede? Este foarte ușor să persişti într-un obicei de a mânca prea repede - mai ales când ești o persoană care se bucură cu adevărat de mâncare. Mâncarea cu gust excelent este ușor de mâncat repede, ceea ce înseamnă că nu-i dai corpului suficient timp pentru a realiza cât de mult mănânci de fapt și astfel, te-ai putea supraalimenta inconștient. Studiile au descoperit că multă lume mănâncă repede fără să se gândească la supraalimentare și subestimează numărul de calorii pe care le consumă la fiecare masă. Cu toate acestea, există vești bune. Aceleaşi studii au cercetat efectul mestecării lente şi al mâncatului într-un ritm mai lent şi au descoperit rezultate încurajatoare. De ce trebuie să mănânci lent? Când mesteci mai încet, crește producția de hormoni din corpul tău care semnalează creierului că ai ajuns la saţietate și că ar trebui să te opreşti din mâncat. Așadar, atunci când mănânci mai încet, îi oferi corpului tău timp pentru a se regla, și te simţi în mod natural mai sătul după ce ai mâncat mai puțin. Asta înseamnă că, firesc, consumi mai puține calorii în fiecare zi și devine tot mai ușor să slăbești și să arăţi mai bine.
Concluzie
Pierderea kilogramelor în plus nu trebuie să fie complicată. Dezvoltă unul sau mai multe obiceiuri sănătoase așa cum am descris mai sus, și ţine cont de ele. Vei fi surprins cât de departe vei ajunge! 

Share this post

Comments (0)

No comments at this moment