Slăbeşte cu pâine, conținut, carbohidraţi

1: Slăbeşte cu pâine dar nu cu pâinea albă, rafinată, care conţine mulţi carbohidraţi.
Cel mai bun tip de pâine care poate fi considerată pâine cu conținut scăzut de carbohidrați este pâinea integrală. Pe măsură ce îţi schimbi obiceiurile alimentare și introduci pâinea cu conținut scăzut de carbohidrați în dieta ta, aşteaptă-te să te bucuri de o reducere a factorilor de risc asociați cu boli precum diabetul și sindromul metabolic.
2: Slăbeşte cu pâinea cu conținut scăzut de carbohidrați care ajută în multe moduri:
a) Excelentă pentru persoanele care au nevoie de dietă, care limitează consumul anumitor tipuri de carbohidrați.
b) Excelentă pentru persoanele care doresc să își schimbe obiceiurile alimentare generale
În ciuda acestor beneficii, este important să te consulți mai întâi cu medicul înainte de a începe să mănânci pâine cu conținut scăzut de carbohidrați. Acest lucru este valabil pentru pacienții diagnosticați cu anumite afecțiuni, cum ar fi bolile cardiovasculare sau diabetul.
3: Slăbeşte cu pâinea cu conținut scăzut de carbohidrați, care este esențială pentru o dietă bine echilibrată
Producătorii de pâine cu conținut scăzut de carbohidrați nu pot elimina carbohidrații. Pentru că un corp sănătos are nevoie de carbohidrați. Nicio dietă nu ar fi bine echilibrată în absența carbohidraților, de unde și importanța limitării tale la meniuri care includ pâine cu conținut scăzut de carbohidrați. Organele vitale din organism, cum ar fi rinichii, sistemul nervos central și creierul au nevoie de carbohidrați. Ar fi greșit să mănânci astfel de tip de pâine, dar să continui să consumi porții generoase din următoarele:
·    Orez
·    Paste
·    Biscuiţi
·    Orz
·    Griş
·    Mămăligă
4: Slăbeşte cu pâinea cu conținut scăzut de carbohidrați fără a elimina alte metode sănătoase de a scădea în greutate
Faptul că acum mănânci pâine cu puţini carbohidraţi nu înseamnă că uiţi de celelalte strategii de slăbit. Activitatea fizică zilnică este crucială pentru succesul regimului tău de slăbit. Mai mult, trebuie să mănânci şi alte alimente sănătoase, fructe şi legume pentru a avea succes. Introducerea produselor lactate cu conținut scăzut de grăsimi în dietă este, de asemenea, foarte recomandată.
5: Ȋți poți coace propria pâine cu conținut redus de carbohidrați
Pentru a-ţi coace pâinea cu conținut scăzut de carbohidrați, cumpără gluten de grâu, făină de ovăz și făină de soia. Combină aceste trei ingrediente principale. Această opțiune ar fi cea mai bună dacă dintr-un anumit motiv nu poţi găsi pâinea dorită de tine pe piață. Piața este, de asemenea, plină de amestecuri de făină de calitate pe care le poţi cumpăra și utiliza pentru a prepara propria pâine cu conținut redus de carbohidrați. După ce ai ingredientele, creează-ţi propria pâine urmând instrucţiunile de preparare pentru o pâine obişnuită.
6: Dieta cu pâine cu conținut scăzut de carbohidraţi are riscurile ei
Pentru unele persoane poate fi dificil să treacă de prima săptămână sau lună a unei diete care include pâine cu conţinut scăzut de carbohidraţi. Ca să ȋncurajezi abilitatea corpului de a accepta o dietă cu puţini carbohidraţi, ar trebui să mănânci alimente bogate în fibre şi grăsimi.
De asemenea, ar trebui să încerci să mănânci alimente sănătoase cât timp ţii acest regim, altfel efortul tău de a pierde în greutate poate fi în zadar. Cere ajutor de la prieteni şi familie să te susţină pentru a te menţine pe drumul pe care ai pornit. Ajutorul poate consta şi în a-i ruga să îţi asigure acasă pâinea pe care trebuie să o mănânci.
Organismul tău trebuie să se adapteze la noua dietă ce constă în puţini carbohidraţi dar cu grăsimi şi proteine.
Acum că ştii tot ce trebuie să ştii despre noua dietă, poţi începe chiar din acest moment. Urmând sfaturile de mai sus poţi scădea în greutate şi, de asemenea, poţi urma o dietă foarte sănătoasă şi cu multe beneficii pentru organismul tău, care, poate că are nevoie de o mică schimbare în alimentaţie. 
Ar mai fi de adăugat că este necesar un control riguros al numărului de calorii ingerate în cazul în care dorim să slăbim. Necesarul de calorii îl putem calcula folosind aplicaţii online. Acestea sunt în corelaţie cu vârsta, greutatea şi modul nostru de viaţă sedentar sau activ.

Share this post

Comments (0)

No comments at this moment