Cum prevenim caderea parului, produse naturiste pentru par.

 

 Daca  suferiti de nopti nedormite din cauza lipsei parului nu trebuie sa va faceți griji. Exista cateva alimente pe care le produse naturiste pentru parputeți consuma, inclusiv in dieta zilnica, in scopul de a obține un par bogat stralucitor. Oamenii sunt in general sensibili cu privire la caderea parului lor si nu vor sa discute despre acest lucru cu nimeni deoarece se simt ciudat si sunt speriați  sa incerce noi programe sau metode pentru a aduce inapoi gloria lor pierduta. Prin urmare, este mai bine pentru a incerca sa adaugati si unele modificari dietetice, in scopul de a preveni caderea parului. Urmatoarele alimente trebuie sa fie incluse in dieta dumneavoastra de zi cu zi.

 Morcovii ne ofera multa vitamina  A nu numai pentru a ne pastra ochii stralucitori si sanatosi, dar si pentru a ne ingriji si hrani scalpul. Daca aveți un scalp sanatos, inseamna ca parul dumneavoastra este bine condiționat si este prea puternic. Prin urmare, trebuie sa incercați si o dieta echilibrata formata din fructe si legume proaspete, cereale integrale, legume si leguminoase, cereale integrale, proteine, peste gras, cum ar fi somonul indian si de asemenea, unele produse lactate, care sunt slabe in grasimi. Aceste alimente sunt foarte bune pentru cresterea parului si de asemenea, pentru a-l face sanatos si stralucitor.

 Prunele uscate sunt surse bune de fier si sunt cunoscute pentru ca stimuleaza calitatea parului si stralucirea lui. Prin urmare, daca parul tau este uscat, rigid sau sufera de caderea parului, atunci ar putea fi din cauza deficienței de fier. Puteți incepe, de asemenea, a lua o mulțime de legume verzi proaspete, sfecla, in dieta dumneavoastra de zi cu zi. Prunele sunt surse naturale de fier si cupru, care fac bine pielii si parului.

 Mazarea verde conține o cantitate destul de echilibrata de minerale si vitamine, cum ar fi zincul si fierul in afara de grupa B de vitamine. Aceste vitamine sunt foarte esentiale pentru mentinerea sanatoasa a parului si ii confera stralucirea. Biotina este esentiala pentru un par puternic si sanatos, iar acest lucru se regaseste in principalele surse ale sale, cum ar fi pastai, conopida, drojdie de bere, mazare, tarațe de ovaz, macrou, banane, fasole, nuci, lapte, somon, branza, unt si asa mai departe. Prin urmare, pentru a preveni caderea parului, este important sa consumati alimentele mentionate mai sus care au biotina.

 Ovazul este plin de fibre si acest lucru ajuta la menținerea sanatoasa a inimii si a intestinelor. Acestea conțin, de asemenea, acizi grasi polinesaturati si Omega-6, acizii grasi care sunt esențiali pentru menținerea parul normal si a pielii si de asemenea contribuie la cresterea si dezvoltarea acesteia. Prin urmare, este important sa se includa intotdeauna ovaz pentru micul dejun cel puțin trei ori pe saptamana.

 Stafide -  Fierul este foarte important pentru cresterea sanatoasa a parului si prin urmare este recomandabil sa se adauge mai mult fier in dieta noastra zilnica. Aceasta poate include fructe uscate, cum ar fi stafidele si sucul de cirese care este incarcat cu fier. Alte alimente care sunt bogate in fier sunt stafidele, legumele cum ar fi varza, ouale, stafidele si unele cereale integrale. Unele fructe, precum lamaile, capsunile si portocalele ajuta la imbunatațirea absorbtia de fier si de asemenea  previn orice deteriorare a parului.

 Produse lactate cu conținut scazut de grasime - Laptele degresat si iaurtul sunt surse bune de calciu si astfel acest produs scazut de grasimi este vital pentru cresterea parului. Aceste produse au de asemenea, surse de proteine in cantitați foarte mari in forma de zer si cazeina. Prin urmare, este recomandabil sa includeti in alimentatie iaurtul si branza de tara, in scopul de a evita orice deteriorare a parului nostru. Trebuie sa adaugati seminte de in sau nuci pentru a oferi organismului zinc si acizi grasi Omega 3.


  Ouale sunt bune pentru un par sanatos si sunt ambalate cu proteine esentiale, fier, zinc, Omega 6, acizi grasi si vitamina B12 in cantitati mari. Prin urmare, daca veti suferi de efecte negative care rezulta in calitate de par slaba, aceasta poate fi din cauza unor deficiențe in oricare dintre vitaminele si mineralele mai sus. Este de asemenea o sursa buna de biotina care previne pierderea parului. Deci, este bine sa consumam oua in dieta noastra de zi cu zi cel puțin trei sau patru ori intr-o saptamana.


  Nucile sunt unele din cele mai utilizate produse pentru furnizarea vitaminelor esentiale si fier de care are nevoie parul pentru a fi sanatos. Ele sunt pline de fier, zinc, proteine si vitamina B. Acestea conțin, de asemenea, mai mult Omega-6 acizi grasi decat alte alimente si astfel puteti manca un pumn de nuci intr-o saptamana pentru a culege beneficiile sale.


  Creveții sunt cea mai buna sursa de fructe de mare, care este disponibila pentru noi si este un substitut mare de proteine. Ele contin fier, zinc, vitamina B12, care sunt esențiale pentru prevenirea caderii parului si fac parul puternic si sanatos.

 In continuare va oferim o schema detaliata de tratament natural impotriva degradarii parului. Schema este intocmita si explicata punctual de medicul nostru consultant pe probleme de terapii si tratamente naturiste.

- Silk and Shine Shampoo  2-3 aplicatii pe saptamana, vitalizeaza pielea scalpului si baza firului de par.

- Oregano Oil  aplicat extern - cateva picaturi - in combinatie cu samponul, sterilizeaza si calmeaza scalpul

- Beauty Formula (1-0-1, dupa masa, 2-3 luni continuu, ofera intretinere optima impotriva degradarii firului de par) sau Vital A/B/AB/0  1-1-0 dupa masa, 3 luni continuu la adulti, echilibreaza balanta mineralelor si vitaminelor din organism mentinand astfel sanatatea firului de par.

- Rhodiolin 1-0-1 inainte de masa, 2 luni continuu, la adultii cu un nivel ridicat al stresului si caderea parului secundara stresului.